Demam

|

Salam,

Hari yang demam. Anak, isteri dan diri sendiri pun telah demam. Hari ni cuti, Zara sudah kat rumah pengasuh sambil batuk, isteri pergi kerja sambil batuk, saya cuti sambil batuk+tak tau nak buat ape.

Harap kami sekeluarga kembali sihat seperti biasa.

Semalam kene cuci dengan boss sebab attendance kerja sangat worse. Blur, tapi memang pun, patut la boss basuh kalo dah buat kilang tu macam kilang sendiri.

Sekarang sudah rindu kat Zara..

0 Umpat belakang: