Sensorang

|

Boring lah pulak seharian dok rumah sensorang, isteri pergi keje. Nak tunggu dia balik je ni, sebab nak balik kampung tengok Aisar.

Baba Aisar kate Aisar dah besa, yeke? Tak saba nak tengok die pakai bagu harimau. Haritu pergi Jusco jumpe baju harimau comel terus beli.

G Cameron aritu pun ade belikan jugak topi stroberi, abis la budak tu kene gaye macam-macam. Dengar pagi tadi adik ipar pulak dah sakit, nampaknye tahun ni dapat 2 org anak buah. Tahun depan dapat lagi sorang plus anak sendiri, ramai la budak kecik kat rumah.


[Up gambar Aisar satu]

Tak sabar la pulak nak g main-main ngan budak kecik.hehe..k la, nak kemas barang.


p/s: www.1whp.net

0 Umpat belakang: